ارتش سوریه یگان‌های زرهی را به منطقه ادلب و ریف حلب گسیل کرده و خط دفاعی به طول ۱۵۰ کیلومتر در این مناطق ایجاد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ارتش سوریه همزمان با افزایش تحرکات تروریست ها در ادلب و ریف حلب و گمانه زنی درخصوص حمله قریب الوقوع تروریست ها به شهر حلب و مناطق پیرامونی آن، ارتش سوریه یگان‌های زرهی را به این منطقه گسیل کرده و خط دفاعی به طول ۱۵۰ کیلومتر در این مناطق ایجاد کرده است.

همزمان با تشدید جنگ در لبنان این ارزیابی در میان تروریست ها شکل گرفته که با اشتغال نیروهای مقاومت در جبهه لبنان، این فرصت برای آنها ایجاد شده که توازن قوا در سوریه را به سود خود تغییر دهند و کنترل شهر حلب به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور را در اختیار بگیرند.


حسن العجیلی روزنامه نگار سوری در حلب گفت: ارتش سوریه موقعیت‌اش در شمال تقویت وتعداد زیادی نیرو فرستاده همچنین ادوات زرهی و توپخانه و تانک هم به منطقه گسیل کرده این استحکامات در راستای آمادگی‌های ارتش برای پاسخ به هرگونه حمله احتمالی گروه‌های تروریستی به ویژه جبهه النصره صورت می‌گیرد که مدتی است، اعلام کرده درصدد حمله به پایگاه‌ها و مراکز ارتش است.

کد خبر 892269
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    8 2
    بشار اسد ثابت کرد دوست روزهای سخت نیست .خون شهدای ما در سوریه ریخته شد .خون مجاهدان حزب الله و شهادت حسن نصرالله همه بر گردن بشار اسد هست .خلاصه آقای اسد امیدواریم از مرزهای لبنان و خط مرزی که اسراییل چشم به ضربه به حزب الله را دارد باید با تمام قوا مقابله کند .شنیده میشود نیروهای روسی و سوری این منطقه را رها کردن .خلاصه که نیروهای جان بر کف حوثی به انجا اعزام شدند ولی حداقل شما اقای اسد مانند نیروهای پلیس لبنان نباشید چوم برای ایران شما خط مقدم مقاومت بودید .و چقدر شهید دادیم هم ایران هم حزب الله عراق و لبنان
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    4 4
    این یعنی ترکیه لاف زنی می‌کنه دستش با اسراییل تو ی کاسه هست